Aplikacja Santander nie działa. "Nie możemy cię zalogować" (aktualizacja)

Bank Santander nie działa prawidłowo. Z setek zgłoszeń klientów wynika, że występują obecnie problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej. W praktyce oznacza to, że klienci Santandera nie mogą zrealizować żadnej operacji z poziomu smartfonu.

Trwa awaria logowania do aplikacji Santandera
Trwa awaria logowania do aplikacji Santandera
Źródło zdjęć: © dobreprogramy, downdetector
Oskar Ziomek

11.09.2023 | aktual.: 11.09.2023 18:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Zgłoszenia o awarii w banku Santander zaczęły spływać do serwisu downdetector po godzinie 13:00. W chwili pisania niniejszego tekstu problem tylko narasta - liczba zgłoszeń awarii przekroczyła już 890. Klienci sygnalizują przede wszystkim problemy z bankowością mobilną i awarię logowania do aplikacji Santandera. Niewielki procent zwraca też uwagę na awarię logowania do bankowości online.

Ze zgłoszeń o awarii Santandera wynika, że problem w praktyce widoczny jest w całym kraju. Najwięcej raportów spłynęło z największych miast, w tym Warszawy, Krakowa czy Trójmiasta. Klienci, którzy próbują zalogować się do bankowości w telefonie, mogą zobaczyć komunikat: "Coś się nie zgadza - nie możemy Cię zalogować. Spróbuj jeszcze raz". Oczywiście, jak łatwo się domyślić, kolejne próby nie przynoszą rezultatu.

Zgłoszenia klientów Santandera o awarii
Zgłoszenia klientów Santandera o awarii© downdetector

Na tę chwilę trudno powiedzieć, jak długo mogą jeszcze potrwać utrudnienia dla klientów Santandera. Krótki komunikat pojawił się jedynie w social mediach banku. Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i dalej aktualizować niniejszą publikację, gdy tylko wyjdą na jaw kolejne fakty.

Aktualizacja godz 18:30

Klienci Santandera mogą już odetchnąć z ulgą. Spadek liczby zgłoszeń w serwisie downdetector sugeruje, że problem z aplikacją został już rozwiązany. Potwierdza to komunikat, jaki Santander Bank Polska umieścił na swoim profilu na Facebooku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
oprogramowanieinternetawaria
Komentarze (40)